MAINOS
MAINOS

Tunnelma tarttuu Lappajärvellä

Kuinka muotoilla tunnelmaa? Palvelukokemuksissa tunnelma on se, mitä asiakas tulee tilanteesta muistamaan.

Tunnelmamuotoilu on myös asiakaskokemuksien ja elämyksien muotoilua. Yhä useampi yritys on ottanut asiakaskokemuksen kilpailukeinokseen. Hyvästä tunnelmasta hyötyvät kaikki – niin asiakkaat, työntekijät kuin yrityksen johto.

MAINOS

Tulevaisuuden menestyjät osaavat luoda ja johtaa kokemuksia, ja tehdä itsestään kiinnostavia uudella tavalla.

Tunnelmamuotoiluun ja asiakaskokemukseen keskittyvä kaikille avoin ja maksuton Tunnelma tarttuu -seminaari pidetään Kivitipussa Lappajärvellä tiistaina 13.11. kello 17.30-20. Illan päävieraaksi tulee tunnelmamuotoiluun erikoistunut kokemusvalmentaja ja kirjailija Marjo Rantanen.

Marjo Rantasella on 10 vuoden kokemus liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä konseptoinnista ja palvelumuotoilusta. Hän auttaa tulevaisuuden menestyjiä luomaan parhaita kokemuksia.

– Keskittymällä tunnelmaan ohjaamme ajattelua ja siitä syntyvää toimintaa syvemmin kuin millään muulla johtamisen tekniikalla. Tunnelmaa johtamalla pystymme luomaan sopivia olosuhteita, tekemisen tapoja ja vuorovaikutusta, jotka lisäävät tuottavuutta, luovuutta ja tehokkuutta, toteaa Rantanen.

Rantasen opit ovat kiehtova yhdistelmä sosiaalipsykologiaa, aivotieteitä, asiakaskokemusta ja palvelumuotoilua. Myös viihdemaailma tuodaan mukaan monin esimerkein.

Seminaarin järjestää Leader Aisaparin rahoittama Paikallistuntijat -hanke ja tilaisuus on samalla Paikallistuntijat-hankeen loppuseminaari. Hanketta hallinnoi Järvilakeuden kansalaisopisto. Tarjolla iltakahvit ja pientä purtavaa.

Alueen yrittäjillä, toimijoilla ja hankkeilla on mahdollisuus varata myös esittelyyn maksutonta pöytätilaa Kivitipun auditorion välittömästä läheisyydestä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset katriina.kojola@jarvilakeus.fi, puh 040 562 1587 tai marjo.vistiaho@seamk.fi, puh 040 830 2127.

Exit mobile version